Home Klachten en geschillen gezondheidszorg (Wkkgz)

Klachten en geschillen gezondheidszorg (Wkkgz)

De Wet kwaliteit, klachten en geschillen heeft o.a. als doel te voorzien in een laagdrempelige en informele afhandeling van klachten en geschillen in de zorg. Sinds de inwerkingtreding van de wet zijn zorgaanbieders verplicht een klachtenfunctionaris aan te wijzen voor de interne klachtenprocedure en zich aan te sluiten bij een externe geschillencommissie voor de behandeling van geschillen.

Mocht u te maken krijgen met een (dreigende) klachten- of geschillenprocedure neemt u dan contact op met één van onze specialisten. Dankzij onze ruime ervaring op het gebied van klachten en claims kunnen wij uw zaak goed en snel beoordelen, om u vervolgens deskundige ondersteuning op maat te bieden.

Nieuwsbrief

Altijd up to date?

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Schrijf je in!

Scroll naar boven