HomeSpecialismenKlachten en geschillen gezondheidszorg (Wkkgz)

Klachten en geschillen gezondheidszorg (Wkkgz)

image description

 

 

Contactpersonen:
Oswald Nunes
Michel de Ridder

Op 1 januari 2016 trad de Wet kwaliteit, klachten en geschillen in werking. Eén van de doelen van deze wet is een meer laagdrempelige en informele afhandeling van klachten en geschillen in de zorg. Sinds de inwerkingtreding van de wet zijn zorgaanbieders verplicht een klachtenfunctionaris aan te wijzen voor de interne klachtenprocedure en zich aan te sluiten bij een externe geschillencommissie voor de behandeling van geschillen.

Mocht u te maken krijgen met een (dreigende) klachten- of geschillenprocedure neemt u dan contact op met één van onze specialisten. Dankzij onze ruime ervaring op het gebied van klachten en claims kunnen wij uw zaak goed en snel beoordelen, om u vervolgens deskundige ondersteuning op maat te bieden.

Onze mensen

Bij deze mensen ben je aan het juiste adres

Nieuwsbrief

Altijd up to date?

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Schrijf je in!
  • Wanneer je op aanmelden drukt ga je akkoord met ons Privacy Statement.